کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت همه عزیزان

میخوام این وبلاگ رو به یک کتابخونه مجازی تبدیل کنم

امیدوارم که تو این کار کمکم کنید و با نظراتتون در پیشرفت این وبلاگ من رو یاری بدهید


من سعی میکنم بیشتر کتابام مربوط به کامپیوتر و برنامه نویسی و اینترنت و شبکه و امنیت شبکه باشه اما اگر کتاب خاصی میخواهید بگید تا من بزارم براتون

نظرات 16 + ارسال نظر
پاکروان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://ansouyekahkeshanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون
امیدوارم موفق باشی

مهدی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید :
من فکر میکنم اگه کتابهاتون مرتبط با دروس دانشگاهی باشه بهتر باشه
اگه سایتی سراغ دارید که کتابهای دانشگاهی ارائه میکنه معرفی کنید.
ممنون

نازی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام دوست عزیز به نظرم اگه سطح کتابهات با هم مطابقت داشته باشن بهتر باشه مثلا کسی که میخواد سی شارپ بخونه که دیگه مبانی اولیه اینترنت یا ویندوز رو نمی خواد.بهتره این کتابها در دسته افراد مبتدی قرار بگیرن.در ضمن اگه بتونم دوست دارم کمکت کنم و شما هم کمکم باشی آخه منم کامپیوتر می خونم

نازی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ

ببخشید ایمیلم یادم رفت

رضا شجاعی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

لطفا کتاب مکر زنان از علامه مجلسی را در وبلاگ خود قرار دهید

محسن محمودی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ

وبلاگت خیلی عالی است خیلی خوب و راحت میشه دانلود کرد.این واقعا عالیه

حسین پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://eiranian.blogfa.com

سلان.خسته نباشید.دانلود کتاب های تست کنکور هم بزارید.ممنون

سیدنور چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://deqanpoor@gmail.com

سیدنور چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://deqanpoor@gmail.com

کتاب های این کتاب خانه عالی است.

محمد چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

کارت حرف نداره

مهدی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://mahram15.persianblog.ir/

اول سلام
انشا ال که موفق باشی
بسیار کار خوبی چرا که متوسط مطالعه ایرانی ها پائین شاید بهونه گرونی کتاب با این نوع کار ها پائین بیاد منکه خودم بدجوری رفتم تو نخ کتابهای الکترونیکی بالای 400تا کتای دارم انشاله که موفق باشی شاید کسائی که کتاب خون شدن کار تو رو یادشون نره اها درمورد نوع کتاب بخش بخش کن تا جستجو راحت تر باشه حتی شده نمونه سوال هم واسه دانشجو ها بزار کمک خوبی میشه بازم موفق باشی

محمود یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

باتشکر اگه بتونید کتابای پایولوکوییلو واوشو وجبران خلیل جبران بیشتر در اختیارمون بذارید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام تبریک میگم

طالقان یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ق.ظ

بسیار عالی بود امیدوارم که با تلاش وپشتکاری که از جنابعالی اطلاع دارم فرهنگ کتابخانی را دراین کشور بیشتر کنید وبلاگتون خیلی عالی است

شایان شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://shamalakha.blogfa.com

کار های تان واقعن ارزنده است...تعداد کتاب ها را بیشتر کنید...موفق و موید باشید.

سبحان وجواد سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام با عرض خسته نباشید وبتون خیلی عال هست موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد