کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

۵- کتاب آموزش قدم به قدم هک

میدونم که خیلی ها به هک علاقه دارن اما از من به شماها نصیحت که الکی وقتتون رو صرف این چرندیات نکنید چون اینا اصلا هک نیستن و وقت گانبهاتونو هدر میدین)من خودم از هک هیچی نمیدونم) اما اگر واقعا میخواهید هکر بشید باید از ریشه و پایه آموزش ببینید یعنی اول آموزش هایی از قبیل ویندوز سرور و لینوکس و اینترنت و شبکه و برخی مباحث برنامه نویسی که شاید خیلی بی ربط به نظر برسه اما من این حرف ها رو از قول یکی از دوستام که مسئول امنیت چندین سایت مهم دولتی و بزرگ هست میگم

به هر حال من این کتاب هارو میزارم و مطئن باشید که خوندنش بی ضرر نیست به هر حال
با آرزوی موفقیت 

نام کتاب آموزش قدم به قدم هک
موضوع اصلی هک
حجم فایل ۵۷۱ کیلوبایت
قالب کتاب PDF

دانلود


نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام دوست عزیز
کتابخونت عالیه کاش میشود کتابای بیشتری در دسترس بزاری
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد