کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

۲۷- کتاب آموزش HTML

نام کتاب آموزش HTML
موضوع اصلی برنامه نویسی وب
حجم فایل ۲۴۹۶ کیلوبایت
قالب کتاب PDF

دانلود


نظرات 11 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام .
دست شما درد نکنه .
خدا خیرت بده .
راهت پر رهرو باد .
اگه ممکنه pdf کتابایی رو برامون بزار که بتونیم پرینت کامل بگیریم.مخصوصا همین HTML

سارا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام خسته نباشید من دنبال یه کتابی هستم که بتونه تاریخچه برنامهنویسی تحت وب رو معرفی کنه و هرچیزی که مربوط به اون بشه مثل جایگاه بنامه نویسی و این طور چیزا می تونی کمکم کنی ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

Salam
Dastet dard nakone , ali bud
Chon shartet gozashtane nazar bud manam in karo kardam

سارا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://sarazn.blogfa.com

سلام بابت فایلت ممنون خیلی عالی بود

محسن پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

عالیه

مهدی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام من هنوز اول راه هستم . از این که آموزش html را گذاشتید ممنونم امید وارم بتونم یاد بگیرم@}ک-.

معصومه چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

کاش عملی توضیح می دادید.صفحات پاور پوینت داشت

ق.ق چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

با سلام
نظر
سپاس
پاینده باشید!

مهرداد دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

ممنون
عالیه.

حسین یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام
من دانلود کردم ولی تو پوشه هیچی نبود
خدانگهدار

ام سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:10 ب.ظ

عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد