کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

کتابخانه مجازی (PDF)

هر کتابی که بخواهید رایگان (به شرط اینکه بعد از دانلود کتاب نظرتون رو در مورد کتابی ک دانلود کردید بگید)

۲۹- کتاب برنامه نویسی (الگوریتم، فلوچارت و زبان VB)

نام کتاب برنامه نویسی (الگوریتم، فلوچارت و زبان VB)
موضوع اصلی برنامه نویسی
حجم فایل ۲۵۷۳ کیلوبایت
قالب کتاب PDF

دانلود


نظرات 3 + ارسال نظر
سنجابک پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://ندارم

سلام دستت درد نکنه واقعا خوشم اومد ولی حیف که من نمی تونم دانلود کنم چون سرعتم انقدر کمه که یه فایل دو مگیو باید در ۳۰ دقیقه یا بیشتر دانلود کنم حالا تو بگو آیا با این سرعت میشه دانلود کرد تازه وقتی میرم کافی نت تا سرعتم بیشتر باشه در ۲۰ دقیقه می تونم دانلود کنم ولی حاجی دمت گرم خیلی با حالی من از تمامی کسایی که این کتابا رو واسه دانلود می زارن تشکر میکنم و دستشونو می بوسم همچنین تو عزیزم

سلام
مرسی عزیزم
انشاالله که مشکل سرعتت هم حل بشه
به هر حال امیدوارم این کتاب ها به دردتون بخوره

محمد دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

iman جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

merC

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد